Sdílení od Míši...

15.05.2012 12:12

Chci se s vámi podělit o nádherné sdílení:

Všechny vás moc zdravím, milé a krásné přítelkyně!
Musím se s vámi podělit o mé zcela nové pocity a události
po nedělním setkání ve Zlíně.
Asi víte o mé nechuti (řekněme bloku)k tanci:-( ...
Možná ale nevíte o mé ještě větší nechuti ke cvičení...
Přes zimu to mám (asi spíš měla) dokonce tak,
že každý den se z práce těším domů hlavně na to, jak si ze všeho nejdřív lehnu.
Včera a kupodivu i dnes tomu však bylo zcela jinak;-) .
Učinila jsem velký objev!
Těším se domů, jak si zatančím a zacvičím!!!
Jsem jako znovuzrozená a mám z toho obrovskou radost:-D !
Včera i dnes jsem zcela spontánně a s radostí tančila,
cvičila 1.ásanu, meditovala jsem a pak ještě cvičila jógu.
A to vše bez jakéhokoliv nucení!
Prostě to moc chci a dělá mi to nesmírně dobře.
Ještě jednou vám všem moc děkuju za společné zážitky i za podporu
a Zitušce zvlášť:-) .
Těším se na další dny a hlavně na další setkání s vámi všemi.
Mějte se krásně a užívejte nového života tak jako já.
Zdraví vás Míša