Moje úžasná tantrická masáž

04.11.2010 12:38

Vstoupila jsem do nádherného prostředí, které dýchalo čistou tantrickou láskyplnou energií, kde nebyl problém okamžitě získat důvěru, pocit svobody a uvolnění.  Neměla jsem žádný konkrétní záměr, chtěla jsem si tantrickou masáž prostě jen UŽÍT. A vychutnala jsem si naprosto všechno, už od prvních doušků čaje a krátkého povídání v křesílku. K celému průběhu masáže a vyjádření všech pocitů a prožitků se jen těžko hledají slova, protože se to do nich nedá zabalit. Prožitek je prožitek.A Dušan byl naprosto profesionální, měl plnou pozornost v meditaci a vždy přesně nacítil, co je nyní, a co má následovat. Umožnil mi být uvolněná, ponořená v naprosté důvěře a lásce, kdy jsem si mohla krásně pohrávat se svou energií, a dovolila jsem si užívat vše, co přicházelo. Bylo to mnoho nádherných vln něhy, vzrušení, naplnění celého těla orgasmickou energií. V závěru jsem se už jen kochala lístky růží, které pokrývaly mé tělo, a jen těžce se mi opouštělo tuto tantrickou místnost naplněnou božskou energií a láskou. Děkuji, že jsem mohla...Z.