Milá Zito, chtěla bych ti poděkovat, žes mi umožnila poznat Mohendžodáro...

16.07.2011 12:13

Milá Zito.

Chtěla bych Ti poděkovat, že jsi mi umožnila poznat Mohendžodáro.

Je to nádherná cesta.

Cesta poznání sebe sama.

Cesta poznání a prožití svého bytí.

Prožití svého bytí ženy.

Pokud žena chce, může se také Tvým prostřednictvím začít více otevírat své podstatě .

Když jsem začala chodit cvičit, bylo Mohendžodáro pro mě opravdu první dvě setkání cvičením, dováděním. Ale také uvolněním, možností ventilace skrytých emocí. Na společnost žen, ve které bych se cítila bezpečně jsem nebyla zvyklá, navíc mi každá zkušenost s ženským kolektivem byla krajně nepříjemná.

Na první setkání s Mohendžodárem jsem šla velmi stažená, svázaná, jak vlastně celý den přežiji. I když se má dušička na setkání z celé své hloubky velmi těšila. Jaké bylo mé překvapení, když se celý den začal odvíjet k mému překvapení naprosto skvěle. Celou dobu jsem si připadala zcela bezpečně , uvolněně . Na konci dne mi připadlo, že nejen já, ale všechny ženy celé rozkvetly.

Další překvapení nastalo poté, co jsem začala mít potřebu cvičit příběh ženství první asánu, kterou jsi nás během prvního setkání učila. Potřeba stát v asáně mě téměř pronásledovala :-) Vzhledem k tomu, že bych neměla možnost si v klidu asánu užít doma, chodila jsem velmi často do lesa, na louku...měla jsem tam klid a také prostor být sama se sebou.
Každé další setkání s Mohendžodárem bylo silnější.

Potom také přišel nápad poslat přihlášku do Lažánek. V době, kdy jsem byla bez práce jsem vůbec netušila, budu- li vůbec mít jak školu zaplatit. Ale tyhle obavy jsem pustila a řekla si, že mám-li tam být, tak to prostě nějak dopadne. (Žijeme přece ve světě gravitace, všechno nějak dopadne :-)


Lažánky jsou skvělé! Jsou tak živé! Plné báječných bytostí, které se jejich prostřednictvím potkávají setkávají.
V Lažánkách jsem měla možnost poznat sebe sama jako ženu. Prožít sebe samu. Přestala jsem mít potřebu srovnávání. Sledování, jaká jsem, jak se tvářím. Sledování, kterému jsem byla celý život učena. Celý život nás někdo srovnává a tu se octnu v jiném světě. Podívejte se na sebe, všechny jste krásné.

Elí, Igorek, nás provázejí změnami, pracují s námi. Jsou skvělí. Vnímám z nich roli průvodce změnami našich postojů, vzorců chování, přístupu k sobě samé. Učitelem si jsme každá sama sobě . Protože jen to co prožívám já je neopakovatelné a ty můžeš prožít a setkat se s něčím jiným.

Upřímně , to že se o naše žaludky starají muži je také příjemný zážitek, kterého si alespoň já užívám.

Na druhé setkání do Lažánek jsme přijely všechny ženy vnitřně  jiné a bylo to na nás opravdu i vidět.

Nyní prožívám pátou asánu tajemství života a šestou asánu - odevzdání. A něco se stalo. To že se měním
zaregistrovalo i mé tělo. Dovolila jsem si být ženou. Dovolila jsem si být matkou. Třetí rok se mi nedařilo otěhotnět. Druhý pobyt ve škole mě provázel zvláštními stavy únavy, během meditací jsem usínala, tělo se
některým polohám bránilo. Během volna jsem spala jak mimino. Po příjezdu z Lažánek jsem zjistila tu úžasnou zprávu, že jsem skutečně v očekávání.

Těším se na další setkání s Tebou, s ostatními ženami, na další setkání v Lažánkách...

Na další rituály Mohendžodára.

S láskou Z. ( krásná žena z Olomouce - poznámka od Zity , a já děkuji této ženě za nádherné sdílení a motivaci pro mě, pro moji další práci - Zita)